Onze klantenservice is bereikbaar op:
Wij staan 24/7 klaar voor adviseren of vragen te beantwoorden! Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Contact opnemen?
Vul hieronder het formulier in
FAQ
Lees eerst de veel gestelde vragen en als je nog een vraag hebt, kun je die altijd stellen.
De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 98% van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. Helaas kunnen bestellingen in drukke periodes soms vertraging oplopen. U kunt de status van uw bestelling controleren via het track en trace nummer dat u in uw mailbox heeft ontvangen. check ook spam-box
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u automatisch een e-mail met een Track & Tracé code. Het is mogelijk dat je niets hebt ontvangen, dus controleer je spam-berichten. Heb je na 24 uur nog geen Track & Tracé code ontvangen? Neem dan contact met ons op hieronder.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Als je van maandag t/m vrijdag voor 21:00 uur bestelt, worden deze de zelfde dag nog verzonden. Meestal duurt de verzending 7-15 werkdagen. Voor meer informatie raadpleeg ons verzendbeleid.
Product beschadigd?
Alle verzoeken omtrent beschadiging moeten binnen 24-48 uur na ontvangst van het pakket worden ingediend. Voeg de foto en jouw ordernummer toe en stuur een e-mail naar info@weqino.nl
Als jouw bestelling beschadigd is aangekomen, hebben we een foto nodig van zowel het product als van hoe het in de verzenddoos is aangekomen.
Liever direct contact?
E-mailadres: info@werqino.nl
Telefoonnummer: +31 850830017
Nog vragen? Bekijk eerst onze Veelgestelde Vragen